Masterclass GenZ & Geld
GenZ verwacht iets anders van jou als docent dan je gewend bent. Hoe kun je daar goed op inspelen, hoe verbind je de verschillende generaties en hoe ga je met elkaar het gesprek aan? Dat en meer ga je met elkaar ontdekken in deze masterclass.
Beschrijving van deze masterclass
GenZ is een hele ondernemende, creatieve, tech-savvy generatie die moeilijke onderwerpen niet schuwt. Tevens staat generatie Z erom bekend, ook in onze eigen onderzoeken, dat ze financiën belangrijk vinden en er juist wel goed om mee zouden willen gaan. Dit is tegenstrijdig met wat vaak wordt gedacht over GenZ. In deze masterclass leer je alles over deze generatie en hoe zij over geld denken en met geld omgaan.
Praktische informatie
Duur scholing
3 uur
Max. aantal deelnemers
25 deelnemers
Beschikbaar vanaf
8 november 2023
Locatie
Rotterdam en op locatie mogelijk.
Leervorm/werkvorm
Theorie, experts aan het woord, praktijk verhalen
Richtprijs
€ 395,- per deelnemer, incompany offerte op maat
Contactpersoon
Over de aanbieder
MoneyRebels is een eigen-wijze, sociale onderneming met een track record van ruim 15 jaar in financiële hulp- en dienstverlening, financiële educatie, boeken, workshops, trainingen, online programma’s, games en tools. De mensen in ons team werken al jaren met veel passie voor verschillende overheidsorganisaties, werkgevers, financiële instellingen, maatschappelijke organisaties, scholen, media en particulieren.
Joëlla Opraus - de Visser, Oprichter MoneyRebels
Joella heeft 20 jaar ervaring in de financiële wereld: van financieel advies tot schuldhulpverlening, van coach tot trainer, van auteur (“De Financiële Detox”) tot ontwikkelaar van het platform How 2 Spend It, de voorloper van MoneyRebels. Een heel breed spectrum, waarbij financiële communicatie en gedragsverandering altijd haar grootste interesse hebben gehad. Binnen MoneyRebels is zij vooral verantwoordelijk voor strategie, financiën, fondsaanvragen, conceptontwikkeling en tekstschrijven.
Annelou van Noort, Oprichter MoneyRebels
Annelou is sinds 2010 specialist en gedragsexpert in de financiële opvoeding en educatie van jongeren. Haar passie ligt bij de onderwerpen ‘kinderen en opvoeding’. Met slimme tools, praktische tips en creatieve opdrachten, maakt zij de onderwerpen voor ouders en jongeren toegankelijker. Andere opdrachtgevers van Annelou zijn o.a. EuroWijs (Volksbank), De Nederlandsche Bank, Vereniging van Banken. Binnen MoneyRebels is zij vooral verantwoordelijk voor strategie, planning, productontwikkeling en vormgeving. Ze is bestseller auteur van het Tel je geld, zakgeldboek voor kinderen met meer dan 30.000 verkochte exemplaren.